donderdag 10 september 2009

bouwvakkers

Wat heb ik een hekel aan bouwvakkers. Ze maken altijd heel veel lawaai en beginnen heel erg vroeg. Vooral op mijn vrije woensdag is dat erg vervelend. Maar ook vanmorgen was ik niet echt fan van de bouwvakkers bij ons in de straat. Toen ik nietsvermoedend de slaapkamer in kwam, naakt, stond er een man op de schuur. Ik ben de beroerdste niet dus zwaaide ik even, maar leuk is anders. Vervolgens ging de deur bel; of de poort achter even open kon. Lief, met een hoofd vol spinnenweb en spinnen door het doorkruizen van de tuin, was daar niet zo blij mee. Vervolgens op naar de auto, die bedolven was onder een rode laag stof. Van de bouwvakkers wel te verstaan. En natuurlijk was mijn ruitensproeiding leeg... Nogmaals; ik heb een hekel aan bouwvakkers!

1 opmerking:

Anoniem zei

Yahooo!! superveel blogjes om te lezen!
collega C.