woensdag 25 november 2009

baby daan

Natuurlijk moet ik ook bloggen over baby Daan. Daan de wereldkampioen. Daan die 3 weken te vroeg de wereld eens aan de andere kant van de buik wilde bekijken. Innieminnie Daan die nog een paar nachtjes in het ziekenhuis moet slapen omdat hij nog een beetje klein is en net 1 dagje prematuur. Maar ook stoere, sterke Daan die goed aan de borst drinkt, zichzelf warm kan houden en lekker ligt te slapen. Knappe, lange Daan met zijn bos haar.
Maar ik moet natuurlijk ook bloggen over de mama van Daan. Die zo mooi was met haar dikke buik. En die met 10 cm ontsluiting gister het ziekenhuis binnen wandelde omdat ze toch 'wel wat voelde'. Die mij vanmorgen vol adrenaline wakker belde omdat 'ze een zoon had gekregen', die ik vandaag meteen een dikke knuffel mocht komen geven. Maar ook mama M. die mij smiddags vroeg waarom ik nog niet geblogd had, zij had tenslotte mijn blog al gechecked in het ziekenhuis.
Dus bij deze; mama M. Ik ben trots op je! En op Daan!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Zo leuk om via jouw blog op de hoogte te blijven van alle blije, nieuwe mama's! Gefeliciteerd mama S. en mama M.!!! Geniet. Mama zijn is zoooo leuk! Liefs, mama L.

annemargrietje zei

Fijn dat mijn blog tot in drente doorkomt zodat mama L. alles mee kan blijven lezen! En baby Borre is ook erg lief hoor! en kan al zijn eerste stapjes zetten ;-)