donderdag 19 november 2009

foto shoot

Het is maar goed dat ik geen fotomodel ben geworden. Na gister de hele ochtend in de weer geweest te zijn is het me helemaal duidelijk; deze wereld is niet voor mij weggelegd. Voor promotiemateriaal moesten er nieuwe foto's van mij gemaakt worden. De avond van te voren schoot de stress er al in; uitzoeken, strijken, passen en verzamelen. Ik moest meerdere setjes meenemen, zomer en winter, zakelijk en casual. Smorgen hees ik mezelf in mijn make up, sjeesde ik nog even snel naar de Hema voor een nieuwe panty en oegenschaduw en snel -in de file- naar Amsterdam voor de shoot. Wel 5 mensen bogen zich over mijn meegenomen setjes, bekeken en beoordeelden (hey, het zijn wel mijn kleren ja...), keurden en maakte stapeltjes. Ik denk dat fotograaf Jerry wel 1000 foto's heeft geschoten en van ellende wist ik niet meer hoe ik moest kijken, lachen of dat juist allemaal niet. Met kramp in mijn kaken en een laag plamuur op mijn gezicht reed ik weer naar huis. Ben benieuwd... hoe ik er uiteindelijk op zal staan...

Geen opmerkingen: