maandag 15 februari 2010

huis/thuis kopen?

Waarom is een huis kopen zo verdomde spannend? Ik ben er al maanden mee bezig; ik wil, met mijn lief dan wel he, een huis kopen. Een thuis! Een groter huis dan dat kabouterwoninkje van nu. Een plek waar mijn lief en ik toekomst gaan bouwen. Een plek waar ik ook mensen uit kan nodigen, omdat er ruimte is en omdat we daar wel een eettafel zullen gaan krijgen. En nu is het dan zover. Bijna dan. Of nog helemaal niet. Die onzekerheid en spanning en keuze's, ik word er gek van! Donderdag hebben we ons eerste bod gedaan, en na een aantal keer heen en weer bieden vrijdag ons laatste bod. Toen hebben die mensen ons een heel weekend, jawel een heel weekend, laten wachten. Om vandaag met hun laatste bod te komen...
We hebben net voorgesteld het tussenbedrag te middelen, ik kon de stress van het wachten niet aan. Ik hoop en vrees zo dat ik eind van deze dag een huis heb....

1 opmerking:

Anoniem zei

Spannend! Kzie jullie al zitten in jullie mooie ruime nieuwe thuis! Y.