donderdag 25 februari 2010

met smacht

Ik weet het, jullie zitten natuurlijk met smacht te wachten op meer verhalen over het huis. Maar ik ben druk. Drukdrukdruk. Eerst was ik druk met bedenken welk bod te gaan doen en de zenuwen onder controle te houden. Toen gleed ik mezelf onderuit op de gladde straat en ontkende ik een eventuele hersenschudding of whiplash. Maar toen stuurde vriendin J me naar huis met twijfel aan mijn aanspreekbaarheid, wekte lief me om de twee uur en had ik een week lang enorme hoofdpijn aanvallen. Braaf thuis zitten is niet mijn ding maar door de hoofdpijn en stijve nek moest ik mijn fanatieke -3extrakeerindeweek- sportregime vervangen door kopjes thee en rustig aan doen (met fijne babybezoekjes). En ondertussen werd ons bod geaccepteerd, bezochten we heel veel gladde bankmeneren en maakten we ons zorgen over woonlasten, hypotheken en rentepercentages. Momenteel zijn we in het stadium van paniekaanvallen, hoognodige beslissingen moeten nemen en kleine plannetjes maken voor de inrichting. We hebben tot maandag nog op te twijfelen, maar dan is het huis echt van ons! Van ons....

Geen opmerkingen: