woensdag 3 februari 2010

racen & sjeesen

Vandaag was een dag van racen & sjeesen. Nadat vriendin W, baby Daaf en ik voor een dichte deur stonden bij West hebben we bij vriendin W thuis koffie gedronken, vanaf daar gesjeesd naar mijn baas om daar een heel stom gesprek te hebben. Waarom verwar ik toch altijd zakelijk met persoonlijk? Ik ben niet goed in dit soort zaken! En wie gaat er nu bij zijn baas zitten janken? Stom! Een half uur te laat bekeek ik een geweldig huis om onderweg naar de psych mijn lief te overtuigen dat hij het morgen ook zeker moet bezichtigen. Vervolgens haalde ik baby Annika van de crèche om haar bij mij thuis de fles te geven terwijl ik mijn telefonisch spreekuur hield. Ik hoop dat de bellers geen last hebben gehad van een smekkende en boerende dame in mijn nek. Nadat papa J haar weer ophaalde kookte ik voor mij en mijn lief, liet ik me naar mijn auto brengen die ik bij de crèche had laten staan en racede ik door naar het sporten. Oja, had ik jullie al verteld van het sporten? Nee, nog niet he... Note to myself: bloggen over het sporten. Nadat ik me in het zweet had gewerkt nog thuis even een rondje buikspieroefeningen gedaan, nu snel bloggen, douchen en naar bed. Fijn dat ik morgen gewoon weer mag werken! Lekker rustig!

Geen opmerkingen: