donderdag 29 april 2010

niet zo'n goede dag

Om vijf over half acht belde vriendin M. mij wakker; of ik al in de auto zat voor een kletspraatje. Maar ik lag dus nog in bed terwijl ik tien minuten later eigenlijk wel echt al in de auto had moeten zitten. Vervolgens was het pas donderdag, en nog geen vrijdag zoals ik dacht... dus helaas geen rustige weg. Op mijn werk was mijn eerste cliënt super chagrijnig en 'stond hij op springen'. Daarnaast was zijn gebit kapot gegaan en zat ik dus tegen een tandloze oude man te praten. Niet echt smakelijk op de vroege ochtend. De tweede cliënt stonk zoals gewoonlijk mijn kamer weer uit en het eerste uur na deze afspraak heb ik bij een collega gezeten zodat de kamer kon luchten. In de middag zaten er 2 cliënten op me te wachten, in plaats van 1. Zeer slecht van mij gepland, ik was die ene meneer helemaal vergeten. Vervolgens belande de heren in een 'nee, ga jij maar, nee ga jij maar discussie midden in een volle wachtkamer waardoor mijn slechte planning voor iedereen te volgen was. En nu is het pas drie uur. En moet ik nog tot zes uur. En tussen door moet ik nog met drie mannen praten over hun seksuele ontwikkeling. Sommige dagen zijn gewoon niet zo goed...

Wel eindelijk naar jaren onregelmatig werken eens een koninginnenacht en dag zonder te werken! Dus wat zeur ik met zo'n leuk vooruitzicht...

Geen opmerkingen: