vrijdag 18 maart 2011

vakantie

godogodogod wat was ik druk. Druk op mijn werk met afronden, afsluiten en overdragen, naast een 3 daagse cursus die heus nog wel even tussendoor kon. Druk met bijna nog een keer afgewezen worden voor de opleiding die ik dan nu eindelijk echt mag gaan beginnen. Druk met pufcursus, heen en weer naar Drente om letterlijk mijn telefoondienst over te dragen. Druk met bezoekjes aan broer, oma en jarige vriendinnetjes, met -na lang wikken en wegen- opzeggen van mijn tweede baan, met hoesten en met overgeven. Maar nu is het zover. Ik heb vandaag mijn laatste uurtjes gewerkt en alles is klaar. Echt helemaal klaar. Geen laatste restjes meer, maar klaar. Mijn verlof begon fietsend door de keiharde regen. In de jas van mijn lief omdat die van mij echt niet meer past. Nat tot op het bot. Om bij thuiskomst te ontdekken dat lief alvast de baby spullen naar Bertje zijn kamer had gesleept. Geweldig! Het is echt begonnen. Mijn vakantie, mijn verlof. Morgen ga ik beginnen aan de lijstjes; wat wil ik allemaal doen. Met natuurlijk niet te vergeten; strijken van de hydrofiele luiers....

En dan hoef ik pas weer te werken op 1 augustus.... kan je voorstellen... pas 1 augustus....

Geen opmerkingen: