zondag 10 april 2011

zondagochtend een een vraag

Zondagochtend it is. Lief is al vroeg vertrokken voor het laatste dagje platenbeurs. Na gister een hele dag in het donkere hol van de beurs gezeten te hebben, is het vandaag mijn dag om van de zon te genieten. De holtes-zout-spoelingen, rust en middagdutjes hebben geholpen, ik voel me iets beter, hoest me zelf niet meer tot kokhalsen, heb mijn hoofdpijn onder controle en heb weer iets meer energie. Iets...
En nu ga ik met 4 vriendinnen en hun 5 kinderen (met nog 3 in 'de broed', inclusief Bertje) naar een rommelmarkt. En nog wel op mijn initiatief... Ik ben benieuwd...

Oja, ik had ook nog een vraag aan alle ervaren babymoeders. Ik deed gister 6 nieuwe ieniemienie babysokjes in de was. Er kwamen maar 3 uit... Waar zijn de andere 3? En hoe voorkom ik dit?

Morgen komt vriendin L strijken. Anders heb ik geen gestreken hydrofiele luiers... en dat kan natuurlijk niet. Trauma voor Bertje... nu al slechte moeder...
Maar langzaam krijg ik het ook een beetje op mijn heupen. Straks komt Bertje opeens. Mijn lief krijgt deadlines voor wanneer dingen echt opgeruimd moeten worden. Waar ik me met mijn enorme slechte planning natuurlijk nooit aan kan houden...

Tis zondag... ik ga de zon in!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel veel sokjes kopen!
Enne oh ja nog een extra tip: koop die kleine sokjes twee maten te groot als je een droger hebt (en nog meer dan want ook daar komen er weer stukken minder uit)

W

Anoniem zei

Kijk is in de rubberen rand bij het deurtje van de wasmachine, daar blijven ze inzitten

Anoniem zei

Ben geen moeder maar misschien alle sokjes in zo'n BH-zakje doen? x S