vrijdag 28 februari 2014

Ook één dagje werken...

Ik snap het wel hoor, dat geklaag over werkende mama's. Dat deeltijd werken zet toch geen zoden aan de dijk, draait toch geen productie en met die kids thuis/op de crèche is geen enkele mama voor de volle 100% met werk bezig. Normaal zit ik vol met tegenargumenten maar vandaag roep ik maar even niet heel hard dat deeltijd mama's vier dagen in drie proppen, keihard werken en zich altijd schuldig voelen over het tekort doen. Vandaag zit ik maar even stil in mijn forenzen trein. Vandaag probeer ik zo min mogelijk aandacht te vestigen op mijn eerste werkdag van de week. Op vrijdag...
Tja, dat krijg je met een ziek kind en een dag vrij genomen om bij te slapen van de slechte nachten... Dan blijft er bij een deeltijd werkende mama zoals ik nog maar één dag over...

Zo, straks maar eens kijken of en hoe ik die vier dagen in één gepropt krijg...

1 opmerking:

Anoniem zei

He lieve Annemarie, ik mis je hier! Wilde wel even laten weten dat ik ook in Zwitserland regelmatig kijk hoor!
kus,
J