zondag 23 december 2007

aan de log

19/11/2007
Al heel lang lees ik weblogs van anderen. Nog langer denk ik steeds; dat zou ik ook eens moeten doen. Op mijn verjaardag kreeg ik van de 'vaste verkering van vriendin' een mooi opschrijfboekje, inclusief pen, omdat hij mijn liefdesverhalen 'opschrijfwaardig' vond. En nadat ik vannacht niet kon slapen en leuke herinneringen aan het ophalen was heb ik vandaag de stoute schoenen aangetrokken... Ik ga loggen! Eerst maar eens kijken of ik mijn belevenissen op een hyves log kwijt kan en kijken hoe dat bevalt. En als er niet genoeg in het 'nu' gebeurt heb ik nog genoeg verhalen uit de oude doos (van wijn en bitterballen, cursussen (hoerig) flirten, over de broertjes etc etc). Misschien vinden anderen mijn verhalen niet de moeite waard om te lezen; doe dat dan vooral ook niet! Ik denk eigenlijk dat ik ze het meest voor mezelf op wil schrijven, om het leven iets minder vergangelijk te maken... Dus eigenlijk gewoon weer terug naar het ouderwetse 'lief dagboek'. Nou, ik ben benieuwd...

Geen opmerkingen: