woensdag 7 mei 2008

m'n nichtje

Afgelopen weekend kwam mijn nichtje van 9 logeren. Zij komt speciaal bij mij omdat zij niet, zoals haar zusje en broertje, op de boerderij durft te logeren. Dus doen we allemaal stoere dingen. Ze heeft mijn volleybalwedstrijd geteld, we hebben pannekoeken aan de werf gegeten en gescrabelt in de kroeg. Ze mocht samen met broer op de nintendo (wat ze nog noooooit gedaan had) en we zijn naar de bioscoop geweest (winks club is echt wel vet cool gaaf en bloem is ook mijn lievelings). Ze heeft heel veel nieuwe mensen leren kennen (veel meer als papa) en is fan van mijn nieuwe lief (en zijn telefoon mét internet). Na 2 dagen haar non stop om me heen was ik kapot, op en leeg en was ik blij dat ik haar weer thuis af mocht leveren.
Om vervolgens met pijn in mijn hart weer naar huis te rijden. Vlak voordat ik vertrok barste ze in tranen uit. Ze miste me nu al...
Wat heb ik een lief gevoelig nichtje... Gelukkig heb ik bij 'geheime wens' in haar vriendinnenboekje geschreven dat ik hoop dat ze snel weer komt logeren!

Geen opmerkingen: