zaterdag 31 mei 2008

time consumer

Sinds ik mijn lief ken en knettergek verliefd op hem ben heb ik minder tijd voor de andere hele fijne, lieve mensen in mijn leven. In mijn singeltijd baalde ik van dit soort mensen: verliefd en meteen geen tijd meer voor mij. Met de jaren werd ik iets milder gestemd, de liefde heeft gewoon zijn tijd nodig dus rationeel snap ik dat ook wel. Maar dat neemt niet weg dat ik me altijd voorgenomen heb dit zelf anders aan te pakken... Maar helaas, ik ben verliefd en heb nu ook te dealen met zo'n time-consumer. Ik sta niet meer open voor alle leuke en spontane acties van vriendinnen en wil mijn lief ook graag zien. Sterker nog, ik wil mijn lief veel, vaak en graag zien, zelfs ten koste van de andere leuke en lieve mensen... Gelukkig merk ik dat ik, nu met de tijd, weer wat meer oog krijg voor de mensen om me heen. De fase van cocoenen lijkt een beetje voorbij en ik kom weer iets meer in de werkelijkheid. Dus sorry lieve andere fijne mensen in mijn leven, ik ben ook maar een mens... Maar ik beloof beterschap voor de komende tijd! Ik stort me nu gewoon in de fase dat jullie mijn nieuwe lief allemaal mogen ontmoeten, want tja, we stappen nu gewoon over in de 'we doen alles samen fase'...

1 opmerking:

Tas zei

en mogen wij dan een fotootje?