zaterdag 19 juli 2008

de afgelopen dagen

De afgelopen dagen...

* heb ik samen met mijn lief eindeloos gefantaseerd over wat we met "onze" gewonnen 25 miljoen zouden gaan doen. Dat was leuk! En het voelde goed om weer een gezamenlijk aankoop te doen. We bezitten nu samen een tent én een lot waar we niks mee gewonnen hebben.

* is de afwijzing voor de post-doc opleiding diep in mijn gekropen en heeft allerlei doosjes met onzekerheid en twijfel opengezet. Rationeel weet ik heus wel dat ik mijn werk goed doe, dat mensen mij leuk en aardig vinden en dat ik zelfstandig beslissingen kan nemen, maar het voelt even helemaal niet zo.

* ben ik heel erg trots geweest op mijn lieve en sterke Oma die haar eerste chemokuur heeft gehad. Ze is er van overtuigd dat ze nog eventjes bij ons blijft en deze stomme ziekte gaat overwinnen. Ik ben daar ook van overtuigd! Dagelijks bespreken we hoe ze zich voelt, maar ze is nog steeds niet chagrijnig en down geworden zoals de boekjes voorspelden. Het is zo fijn om hier samen om te kunnen lachen.

* ben ik alleen maar aan het werk en sjees ik daaromheen naar leuke dingen. Avondje parade, bezoekje vriendin J om dag te zeggen tegen haar huis, heen en weer naar Oma, in de armen van lief liggen en wat verjaardagen links en rechts. Ondertussen vraag ik me af wanneer ik in ga storten...

* geniet ik van mijn huis dat weer van mij is. Alhoewel ik broer erg aardig vind en het fijn is om hem in mijn huis te hebben is het ook héérlijk dat mijn huis weer van mij is! Ik ben al 4 dagen bezig om in delen de afwas te doen en het is nu écht bijna klaar.

* steekt mijn oude smartiesverslaving de kop op. Verdomde AH die die grootverpakkingen weer in de handel heeft genomen...

* heb ik dagelijks tegen mezelf gezegd dat ik wilde bloggen... en is het geen enkele keer gelukt. Nu wel dan!

Geen opmerkingen: