zondag 10 mei 2009

bloggen

Ik moet bloggen, nee ik wil bloggen en bedenk me dat ik de afgelopen weken alleen op zondag heb geblogd... vandaag dus weer...

Laten we dan maar even wat updates en kortjes doen.

Het gaat goed met m'n Oma. Ze denkt dat ze weer helemaal beter is en wacht met smart de scan van juni af. Wie weet kan ze dan wel een veer aan haar voet zodat ze weer kan lopen. Ze gaat nu met mooi weer de tuin in over een door een buurman geknutselde afrit (over de drempel) maar vertrouwd mij fluisterend toe dat zij en haar rollater het waarschijnlijk ook wel zonder die afrit zouden kunnen. Maar ja, dat is zo sneu voor de buurman...

Dit is mijn laatste weekend dat ik moet werken. Ik begin vanaf 1 juni met mijn nieuwe functie. het grootste voordeel is dat ik elk weekend vrij ben! Dat ik dus geen enkel weekend meer hoef te werken! Een hele zomer van leuke dingen doen, niks hoeven missen en lekker veel beachen! Helaas moet ik nu in plaats van een kwartiertje fietsen per dag minstens 2 uur treinen van en naar mijn werk. Ik ben nog nooit forens geweest en ben erg benieuwd of ik dat aan kan...

Het samenwonen is nog steeds leuk. Ik raak gewend aan alle platen in mijn huis, de koffievlekken in de keuken en de naakte man in mijn bed. Ik frustreer me nog steeds aan de enorme puinhoop, de eindeloze was en kleding die nog gevouwen moet worden en de te kleine oppervlakte waarop wij proberen te wonen. We doen soms wat klussen om het huis 'af-er' te krijgen, maar meestal verdragen we dat het is zoals het is. Mijn lief is nog steeds geweldig!

Afgelopen week heb ik Sparkle de Hond uitgelaten. Hij kon weer eens lekker rennen, spingen en zwemmen. Alleen was ik vergeten dat kleine eendjes niet kunnen vliegen. Dat ging nog maar net goed...

Het gaat goed met mijn verslavingen. Er komen bijna geen smarties meer in huis (een niet noemenswaardig aantal iniedergeval). En ik heb al 2 weken niks gekocht op marktplaats. Mijn laatste bod is denk ik ook al 2 dagen geleden, dus ik maak progressie!

1 opmerking:

Anoniem zei

you go girl! Ik geniet van je verhalen!