zondag 3 mei 2009

Zomaar een vrijdagavond.

Vriendin W en haar lief K kwamen even langs om wat te printen. Vriendin W en ik besloten er een feestje van te maken. Lekker plaatjes draaien en disco in de woonkamer. Groove is in the hart, its raining man en natuurlijk de dijk, doe maar en even aan m'n moeder vragen. Handjes in de lucht en mee-bléren maar! Nog even zwijmelen op dirty dancing. En meewarig en sceptisch aangekeken worden door lief en lief K. Lief K was druk bezig met het uitverkochte Lowlands, maar mijn lief was druk bezig met zich verbazen. Dat ik het hele raining man mee kon zingen. En hoe ik het toch voor elkaar kreeg zoveel (in zijn ogen) afschuwelijke muziek op te zetten. Hij had niet eens door hoe goed ik mixte, de lift gebruikte en geen enkele keer de hele dure naald kapot liet vallen...

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik heb me ook erg lopen verbazen. Over de fantastisch, spontane discoavond. met die meesterlijke platen, de zuivere zang en die spetterende dansjes. Maar bovenal erg genoten van die luid meezingende en klappende menigte voor ons (in gedachte...)
Thanx DJ, Make some noise!
W

annemargrietje zei

put your hands up!
for A & W!!!