vrijdag 31 juli 2009

regelmatig werken en shoppen

Door dat regelmatig werken schiet het shoppen er een beetje bij in. Woensdagochtend is mijn vrije momentje. En afgelopen dinsdagavond had ik al bedacht dat ik deze woensdagochtend er eens flink van zou genieten. Mn salaris gestort, nog niet alles betaald, dus nog wat over. En een goed excuus, namelijk dat mijn nieuwe baan ook nieuwe kleding vergt. Op de fiets was ik al lekker aan het voorgenieten. Ik zou de uitverkoop eens goed verkennen, naar de Marlies winkel, toch nu echt eindelijk die birckenstocks kopen en ik wil ook zo graag een nieuwe beachbril. Maar eerst even lunchen met vriendin N en kids.
Sta ik met de lunch bij de kassa, ben ik mn portomonne vergeten. Thuis.

Gelukkig ben ik donderdagavond na mn (regelmatige) werk nog snel de stad in geweest. En ik kan zeggen dat ik goed gescoord heb! Lang leve de Dept met zijn 75% procent korting en ookal zijn ze niet hip, mn nieuwe slippers lopen heerlijk!

Geen opmerkingen: