woensdag 19 augustus 2009

my lucky day

Mijn auto leek al een tijdje iets te lekken. Woensdag bij de garage had mijn geflirt er nog voor gezorgd dat de auto op de brug van onder was bekeken, maar de diagnose was een beetje zweet, niks ergs. Maar toen ik gister in de garage op m'n werk bij mijn auto aankwam lag er een fikse plas olie onder...
Ik heb niet veel verstand van auto's, maar dit leek me niet ok. Gelukkig ben ik sinds ik forens lid geworden van de ANWB. Na slechts anderhalf uur wachten was de conclusie dat mijn (ben ik weer het woord vergeten) 'olie-lekbak' doorgeroest was. Niet zo best dus, volgens de ANWB meneer. En tja, hij vond het wel logisch dat de man van de kwik shit het niet gezien had, dat kunnen die mannen namelijk niet... (zijn woorden he).
Maar hij vond het ook niet verantwoord om naar huis te rijden, 1 steentje-lekbak kapot-motor aan gort. Dus deze brave lady dacht; dan maar met de trein.
Niet dus, gister grootse storing bij de NS, onmogelijk Utrecht in of uit te komen. Balen!

Uiteindelijk was mijn oude-nieuwe collega E zo lief om me, toen hij om 20.00 klaar was met werken, naar huis te rijden. En was ik dus om negen uur thuis, in plaats van mijn normale zes uur. Probeert Almere me wat te vertellen?

Geen opmerkingen: