zaterdag 26 december 2009

klaar?


Na 2 inbraken, een vergeten, gestolen en weer teruggekregen tas, 2 maal ANWB vanwege een lege accu en dagen niet werken door sneeuw, overmannend verdriet en hoesten die je laten kotsen vond ik dat ik mijn pech voor 2009 wel dubbel en dwars gehad had. Ik had wat mij betreft zelfs wel een voorschot genomen op 2010. Maar helaas bleek dat vandaag anders. Ik had mijn lief vroeg uit bed geschopt want ik wilde naar een rommelmarkt. En daarna naar Oma. Helaas besloot mijn auto in Rotterdam dat hij wel een hoop herrie wilde maken, maar niet zoveel power meer wilde geven. Ik kwam niet boven de tachtig. En dat samen met een ranzige verbrand rubber geurtje deed de man van de ANWB besluiten dat mijn koppeling kapot is. Dat betekent auto weg laten slepen en hopen dat de garage het voor 700 euro weet te maken. Auw.

Is het dan nu echt klaar met deze pech?

Geen opmerkingen: