zaterdag 17 april 2010

bikini tijd

Het is bijna Turkye tijd. Bijna bikini tijd. Bijna weer elk weekend beachen tijd. Bijna tijd voor korte rokjes en blote armen. En het is al heel lang tijd voor mij om wat kilo's kwijt te raken. Bij het sporten met elektrische deken verloor ik er geen een. En mijn afvaldiscipline is laag, heel erg laag. Lief overtuigde me van een behoorlijk rigoureuze aanpak; de maaltijdvervangers. Dus probeerde ik het. Eerst stiekem, in mijn eentje. En de kilo's vlogen er vanaf. Nog maar even afwachten, want dat zou volgens de boekjes alleen maar vocht zijn. Maar nu, twee weken later, is het onontkomelijk; ik ben vijf kilo kwijt, ik heb een maat kleiner en, helaas, een cupmaat kleiner. Bizar om je lichaam zo te zien en te voelen veranderen. Fijn bizar. Ik herken mijn eigen kont bijna niet meer terug en mijn marliezen blijven voor een deel ongevuld. Maar wat voelt het goed. Ik blijf een beetje sceptisch, eerst zien of het zo blijft als ik weer ga eten, maar laat die zomer maar komen!

Zo, en nu snel shoppen. Een nieuwe bikini!

Geen opmerkingen: