zaterdag 24 april 2010

spannend

Living on the edge. Hoe lang kan je rijden met een oranje lampje. Dat lampje dat aangeeft dat de benzine op is, of in iedergeval bijna op! Dinsdag kwam ik aan in Almere en toen sprong het lampje aan. Maar op de terugweg is er geen tank-tijd; rennen vliegen, training geven en zelf volleyen. Na de training had ik natuurlijk geen zin. Woensdag eindelijk mijn contract tekenen in papendorp. Met natuurlijk zoals altijd mijn woensdag haast... dus weer met spanning naar de kilometerteller kijken en hopen dat ik niet opeens stil sta... Donderdag had de auto een pauze dag. Vrijdagochtend weer naar Almere, stiekem toch de eerste, dure, benzinepomp voorbij gereden en vervolgens 40,5 liter getankd.
En ik maar denken dat ik een 40 liter tank heb. Of heb ik dat ook? Operdeop, leegerdeleeg zo ik zeggen.

Geen opmerkingen: