donderdag 15 juli 2010

huis update

De wateroverstroming van afgelopen zaterdag was toch erger dan we dachten en heeft ons plafond beneden bereikt. Daar sieren nu mooie vochtplekken op ons hoge plafond. Maar het bed is droog, we slapen alweer twee nachten prinsheerlijk op de vide.
Mijn lief en de geweldige bouwer S. hebben de enorme kast in elkaar gezet. Hij bestaat uit 72 vakken en is ongeveer 3 bij 3 meter. Hij is groot. Hij is enorm groot. Ik moest even wennen, maar hij is gaaf! Van de 72 vakken heb ik me er twee toegeƫigend. Met moeite... maar ze zijn van mij!
Hopelijk komt morgen eindelijk de man van Ziggo ons internet en tv brengen. Je zou toch denken dat die mensen daar graag willen verkopen... maar het tegendeel lijkt mee waar... En zonder internet voelt het huis nog niet echt thuis.
Gelukkig hebben we gister wel voor het eerst een film gekeken. Voor het eerst in onze nieuwe woonkamer, op onze nieuwe bank, in ons nieuwe huis. En tsjee, wat voelde dat goed! Het huis wordt steeds meer thuis. En dat is fijn.

Geen opmerkingen: