maandag 12 juli 2010

logistiek

Vanaf gisteravond zijn we officieel ook echt over qua vervoersmiddelen. Mijn lief en ik bezitten samen twee auto's en twee fietsen. Woensdag leverde dit mij nog een ingewikkeld logistiek probleem op omdat ik in mijn oude woning was die die ochtend opgeleverd moest worden (Wat een k-klus, wat een vies huis en leve de studenten om de hoek die alle overtollige meubels kwamen halen!). Ik was daar met mijn auto (volgeladen met vaatwasser voor mijn collega), de auto van mijn lief stond daar (vol puin voor het grofvuil wat we de vorige avond al uit het huis hadden getrokken), de fiets van mijn lief stond in huis (niet op slot...) en mijn lief kwam nog even langsgefietst om zijn sleutels in te leveren (wat we natuurlijk vergeten waren...).
Toen het huis goedgekeurd was (pfjew) stond ik met 10 grote potten voor de deur van mijn -niet meer mijn- oude huis. Met twee volle auto's en twee fietsen waarvan ik er 1 niet op slot kon zetten en een afspraak waar ik binnen een half uur moest zijn. Aan de andere kant van de stad... Die ik echt niet kon missen...
Uiteindelijk heb ik alle plantenpotten in de voortuin van de Buuv gezet, ben met de fiets van mijn lief langs de fietsenmaker gefietst om een nieuw slot te kopen en toen door gefietst. Vervolgens volgde er nog 4 dagen van rondrijden in de verkeerde auto, geen fiets binnen handbereik hebben, bij de fiets staan met een verkeerd slot erop en andere lastige zaken. Maar sinds gister zijn we compleet. We wonen er nu echt!

Geen opmerkingen: