woensdag 2 maart 2011

klusjesmannen

Om acht uur ging de deurbel; de glaszetter. Ik had mijn lief al gevraagd 'het opstartwerk' te doen maar de klusjesman maakte zoveel herrie dat doorslapen onmogelijk was. Om kwart over acht zat ik dus -op mijn vrije ochtend- heel hard mijn best te doen wakker te worden. Om iets na negenen kwam klusjesman nummer twee om wat electriciteit zaken te regelen. (Mijn eigen klusactiviteiten op dit gebied waren niet effectief en veilig genoeg... en dat kan natuurlijk niet op de babykamer...). Ik dacht mezelf eens lekker op de bank te settelen met een kopje thee en 'de mannen' aan het werk te zetten. Maar dat liep anders... Pfjew, het is toch een flinke klus om twee mannen tegelijkertijd aan het werk te houden. 'Mevrouw, heeft u ook...', 'Hoe wil je dit', 'lekker een kopje koffie'. De hele ochtend was ik in de weer. Maar goed, dan hebben we nu wel dubbelglas op de voordeur en balkondeur en werkende stopcontacten in Bertje zijn kamer. En tegelijkertijd heb ik nog een offerte voor een schilderbeurt voor de buitenboel geregeld, wat kennis opgedaan over dubbelglas en electriciteit én mijn mail beantwoord. Een effectief ochtendje. En toen was het pas twaalf uur...

Geen opmerkingen: