maandag 28 februari 2011

niet over Bertje

Gister had ik een babyshower, een feestje om te vieren dat er een baby komt, met lekkere hapjes kadotjes en 'foto-raad-spelletjes'. Even voor de duidelijkheid; het ging niet over mijn aankomende baby maar over die -5 dagen eerder verwachte- van mijn afstudeermaatje. Maar ja, op het feestje was Bertje natuurlijk ook veel onderwerp van gesprek, dus eigenlijk mag dat niet in dit blogje...
Van het weekend hebben mijn lief en ik ook nog heel hard geklust. Bij de laatste klusweekenden viel mijn lief van de ladder met een gekneusde enkel als gevolg en verdraaide hij zijn rug met het vastschroeven van de stucplaten. Ik probeerde hem duidelijk te maken dat hij ook gewoon kan zeggen dat hij niet van klussen houdt... wat hij dus nu helaas te pas en te onpas doet... Maar goed; bertje's kamer is voor een deel wit! Nu nog de andere kant, de balken, de kozijnen, de deuren en de vloer... Het is echt bijna klaar... (en weer gaat het -indirect- over Bertje...)
Verder ben ik keihard aan het werk; afsluitgesprekken, afsluitbrieven, overdragen en afronden. Maar dat gaat ook al over Bertje, nog 4 dagen werken en ik heb vakantie! Alhoewel alle moeders in mijn omgeving zeggen dat verlof toch echt iets anders is dan vakantie... maar dat zullen we vanzelf gaan merken...

Aargghhh... ik verander in een moeder kloek die alleen nog maar over haar kind kan praten...

1 opmerking:

Anoniem zei

:-) heerlijk toch! En al bijna verlof, wat gaat het nu snel! Kus! Wendy