vrijdag 25 maart 2011

naar school

Vandaag is mijn eerste dag school. Na jarenlang proberen, op gesprek komen, afgewezen worden, aan mezelf werken, weer op gesprek komen, nogmaals afgewezen worden, doorwerken, volhouden, last minute weer ingewikkeldheden is het dan nu eindelijk echt zover. Vandaag is mijn eerste schooldag. En het voelt ook helemaal als eerste echte schooldag. Ik kon gisteren slecht in slaap komen, was vanmorgen retevroeg wakker, bedenk me de hele tijd in welke tas ik mijn schoolspullen zal doen en vraag me af wat ik aan zal trekken. Hoe zal mijn klasje zijn, best belangrijk aangezien ik de komende 2,5 jaar, elke vrijdag, aan ze vastzit. Zullen ze me aardig vinden. En tussendoor probeer ik niet te bevallen... maakt vast geen goede indruk... zo op de eerste dag...

Of juist wel....

Geen opmerkingen: