maandag 4 april 2011

een dag niet geblogd...

...een dag niet geleefd... Dat gaat voor mij nu zeker niet op. Maar waarom blog ik dan niet? Ik heb

Misschien even een fase van andere prioriteiten? Mijn dagen zijn vol. Ik maak lijstjes met wat ik nog voor Bertje moet kopen. Lijstjes met wat er nog gemaakt/geklust moet worden. Lijstjes met zaken die geregeld en klaargezet moeten worden. Ik was me een ongans. Zoek uit, sorteer en geef door. Bertje zijn kamer is nu echt klaar genoeg om hem te herbergen. Natuurlijk (you know me) nog niet klaar... (iemand zin om een muurtje komen te behangen?), maar klaar genoeg. Zijn bedje staat er, de maxi cosi staat klaar en er zijn een aantal eerste luiers. Vandaag ga ik echt de klossen halen, mijn laatste 'boodschappen' inslaan en weer een beetje opruimen en rommelen. En genieten. Ik geniet!

Misschien is dat het, ik ben zo druk bezig met genieten... dat ik niet aan bloggen toekom...

1 opmerking:

M. zei

En bij de boodschappen de beschuit met muisjes al ingeslagen?