zondag 3 juli 2011

van alles wat en plannen

Het is hier stil. Niet omdat er niets gebeurde. Misschien eerder omdat er zoveel gebeurde. Gijs en ik vielen van de trap en belande in het ziekenhuis. Gelukkig liep alles met een sisser af maar het was heftig. Vervolgens gingen we naar Terschelling, eerst een paar dagen oerol en vervolgens 'vakantie' met mijn mannen. Op en top genieten. Genoeg inspiratie om te schrijven, genoeg ideeen om te verwerken. Genoeg plannen om met mijn toekomstige smartphone meer te gaan bloggen met foto's. Plannen om maandelijks foto's van Gijs te plaatsen. Plannen om mee te werken aan 'home sweet home'. Plannen om mee te werken aan 'count your blessings'. En het idee dat ik tijdens mijn verlof toch genoeg tijd zou hebben... Maar nu even niet... druk druk druk...tot snel...hoop ik...

Geen opmerkingen: