zondag 5 februari 2012

treinen

Ik ga nooit meer met de trein. Best gek eigenlijk, na een studie periode van eindeloos veel treinen. De jaren daarna is het langzaamaan steeds minder geworden. En ik heb nu denk ik al meer dan een jaar niet in de trein gezeten. Ik kies niet zo'n goed weekend uit om weer eens te treinen. Door de kou en sneeuw is er vrijdag weer eens grote ellende geweest op utrecht cs en ook gister en vandaag waren/zijn er genoeg problemen op het spoor. Maar ik zit in een trein, ik rij en de eta is nog steeds twee uur na vertrek. Wel een uur later dan gepland, maar dat heeft niks met de ns en alles met mijn lief (die de wekker een uur verzet had) te maken. De heenweg zit dus wel goed. I keep my fingers crossed voor de terugweg... we zien waar het schip -of de trein- strand..

1 opmerking:

Anoniem zei

En.... hoe ging de terugweg?
Wel dapper dat je juist dit weekend met de trein ging!
x, S