woensdag 25 juli 2012

kwijt

Hoe bizar. Ik ben al een aantal weken mijn slippers kwijt. Ok, het werd toch tijd dat ik losgeweekt werd van mijn ongalante birckenstocks maar ze kwijt raken is wel erg bizar.
Eerst dacht ik dat ze gewoon even ergens anders lagen. Op een andere verdieping. In een andere kamer. Onder een bank. Geen paniek, ze komen wel weer boven water.
Maar na drie weken nog steeds geen slippers. En nu weer een aantal weken en een vakantie verder nog steeds niet. Volgens mij kan ik concluderen dat ze kwijt zijn.
Maar dan het grote raadsel. Hoe kunnen slippers verdwijnen. Als je de deur uitgaat heb je slippers aan je voeten en als je thuis komt toch nog steeds?!? Over het algemeen kom ik niet op blote voeten thuis. Verder kan ik me niet herinneren dat ik mijn slippers als extra schoenen heb meegenomen en ze dus op die manier vergeten kan zijn. Heeft mijn lief (niet zo fan van mijn birckenstocks) ze "kwijtgemaakt"? Wie lost mijn vraagstuk op?

Geen opmerkingen: