woensdag 10 oktober 2012

count your blessings -CYB- ofwel gewoon genieten!

Soms gaan er in blogland dingen rond die ik leuk vind. Die me boeien, waar ik blij of warm van word. Dingen waarvan ik dan denk "dat zou ik ook moeten doen". En soms doe ik dan een poging. Maar meestal loopt dat op niets uit... 
Dus rekening houdend met de mogelijkheid dat het niets wordt, dat ik het niet volhou, niet met regelmaat doe, anders doe of weer vergeet... Ik ga meedoen aan CYB. Ofwel wekelijks bloggen over zaken waar je blij van wordt. Het liefst met foto. Voor inspiratie kijk hier: http://www.zilverblauw.nl/count-your-blessings/

Mijn afgelopen weekend was genieten. Ik had alleen maar plannen met mijn mannen. En na een fijne lady's only voorbereiding voor onze Rome trip op vrijdagavond dompelde ik me onder 'in mijn gezin'. We deden de boodschappen, dronken koffie, doken een fotocabine in en hadden lol. Zondag brachten voor het eerst sinds Lief en ik samen zijn en voor het eerst in Gijs zijn leventje een bezoekje aan de Efteling (gezellig met onze nieuwe vrienden N&D). Wat was het fijn! 

Geen opmerkingen: