woensdag 10 oktober 2012

symbolisch

De stilte hier op mijn blog is een symbolische stilte. Want ik leef nog. En maak heel veel leuke -en minder leuke- dingen mee. En ben druk. Heel druk.
Maar vanavond was een mijlpaal. Een heerlijke afsluiting. Na 21 inhaallessen op mijn vrije woensdagavond, na 21 extra lessen van 3 uur naast mijn reguliere lesdag, na 3 vakken inhalen die ik tijdens mijn verlof heb gemist ben ik nu KLAAR! Vanavond was mijn laatste les! Mijn laatste extra les dan, want tot half maart zit ik nog elke vrijdag in de schoolbanken (jeetjemeneetje wat word ik toch slim zeg). En dan duurt het nog zeven maanden werken voordat ik echt klaar ben... Maar deze mijlpaal is bereikt!
En het voelt heerlijk. Bevrijdend. Ik fietste zingend naar huis, kuste mijn lief en maakte een vreugde dansje. Eindelijk weer een avond in de week terug. Of twee eigenlijk, want ik hoef deze les ook niet meer voor te bereiden. Eindelijk weer wat meer Gijs-tijd. En voornamelijk wat meer mijn Lief-tijd. En dat is fijn!
Zou het ook wat meer blog-tijd worden? Wie weet... we shall see...

Geen opmerkingen: