vrijdag 13 december 2013

sommige dagen...

Gister 'appte ' mijn lief dat hij een "schijtdag" had. Gijs poepte in zijn broek en in zijn middagslaapje-luier. Loek poepte tot twee keer toe alles -en dat is echt tot zijn nek- onder en spuugde daarnaast nog twee keer zijn bed onder. Bij thuiskomst lag er een stapel om u tegen te zeggen. Vandaag spuugde Gijs mij, zichzelf en zijn hele bed onder, en poepte Loek naast zichzelf zijn hele bed onder. Nadat hij en ik schoon gedoucht waren bedacht hij nog even een hele voeding over zichzelf heen te spugen.
De wasmachine draait was vijf weg en ik probeer mijn stress te negeren over het fotojaarboek dat vandaag echt af moet omdat anders de bon verloopt...
Arghhh... sommige dagen...

Om nog niet te spreken van het hert dat gister voor mijn auto sprong en mijn hele bumper aan kort sloeg...

1 opmerking:

Anoniem zei

Aiaiai.... dus papa heeft het buikgriepvirus over weten te dragen aan de jongens.... hoop dat ie jou over slaat! S