dinsdag 28 januari 2014

Trein update

En inderdaad, na mijn eerste trein-werk-dag ontspoorde de trein, met een uur omrijden tot gevolg. Maar weer met de auto dus... Maar mijn auto voelde zich in de steek gelaten en wilde niet starten... Wat een avontuur.
De volgende week twee prima ochtenden (op tijd, boekje lezen, frisse neus) en twee net aan middagen (de hele weg rennen omdat ik hem echt niet mocht missen, een trein later vanwege toch nog een telefoontje op het werk) was het vanmorgen raak...
Ik zou er al één later nemen, het liep uit op de crèche, ik moest mijn tegoed opladen, ik dacht hem al gemist te hebben totdat op het spoor bleek dat hij vertraging had maar hij toch nu nog voor mijn neus wegreed, ik dacht een kopje koffie te halen maar werd onder de voet gelopen door duizenden echte forenzen.
Arghh, ik weet niet of ik hier wel tegen op gewassen ben en zal mijn nieuwe vriendschap nog eens goed onder de loep nemen.

Geen opmerkingen: