dinsdag 4 februari 2014

Een normale zaterdag ochtend

Zes uur, de eerste is wakker. Half zeven, ik hoor de oudste. Shoot, het is "mijn shift". Als een zombie loop ik naar beneden. De oudste heeft een ochtends humeur en klaagt bij alles "nee, mama nee". Gelukkig laat hij de "papa doen"'s even achterwegen. Een half uur later zitten we met een bordje met lekkers (zo krijg ik hem tevreden), één kind aan de borst op de bank tv te kijken. Pfjew, even bijkomen....
Vervolgens douchen, aankleden en in de auto; we hebben een speelafspraak en ik moet nog even de op marktplaats gescoorde laarsjes ophalen.
Shoot, auto start niet. Andere auto erbij, startkabels en we kunnen. Nog eens shoot, tom tom valt uit... Telefoon opstarten... Arghh volgens mij werd ik geflitst. Hij was toch nog oranje?!? Ai, dit worden dure laarsjes... Vervolgens valt de oudste in slaap, niet handig op dit tijdstip, moet ik hem zo wakker maken en dan is hij niet te genieten. Én ik moet hem nu naar boven tillen...Eenmaal op de speelafspraak aangekomen, trap drie keer op en af, plof ik op de bank... Koffie!

In de middag vraag ik mijn lief of wat we nu eens zullen gaan doen? Ik word gek van zo'n lui niks doen weekend....

1 opmerking:

Lein zei

Pfff, wat stoer dat je überhaupt bij mij bent aangekomen voor de speeldate! Blij dat we niet in de regen bij de herten stonden.