maandag 3 augustus 2009

Nog reunie 3 oktober?

Op mijn blog had iemand een reactie achtergelaten. Daar was ik al blij verrast over want dat gebeurd niet zo vaak, terwijl ik het stiekum erg leuk vind. Maar over deze reactie was ik blijvend verrast. En verbaasd. Want ik begreep 'm niet.
De vraag was of ik naar de reunie van 3 oktober kwam?! Ik heb mijn agenda vier keer doorgespit, al mijn volleybal en ex-volleybal vriendinnen gevraagd. Mijn ex collega's gepeild en hier en daar nonchalant gevraagd of iemand iets over een reunie wist... maar niks...

Het hele reunie gebeuren was een beetje weggezakt, totdat ik zaterdag met mijn beachpartner naar Vrouwenpolder reed voor een lekker dagje beachen. We reden door mijn oude thuis-stad en traditie getrouw vertelde ik waar mijn vader had gewerkt, waar ik had gewoond en waar mijn oude school was. En verdomd. Staat er op een groot spandoek op mijn oude school: Reunie, 3 oktober.

Mystery solved. Bijna dan, want wie van mijn oud klasgenoten leest mijn blog...








en trouwens... een foto van mijn oude school inclusief spandoek gemaakt met mijn nieuwe 'bijna van mij' camera had hier natuurlijk heel goed gestaan!

Geen opmerkingen: