dinsdag 16 november 2010

ochtendritueel

Ik ben erg hardleers. Niks nieuws natuurlijk...
Ik kom al weken elke ochtend te laat op mijn werk. Naast het feit dat ik elke ochtend weer voor diezelfde wegversperring sta, om moet keren, om vervolgens alsnog die andere weg te nemen heb ik ook een veranderd ochtendritueel.
Sinds ik 36 ben (auw) smeer ik elke ochtend oogcrème op. Zo'n heel sjiek, klein potje met crème die je 'in moet kloppen'. Omdat ik er heilig van overtuigd ben dat het effect heeft doe ik dat. Vervolgens smeer ik me tegenwoordig in met antirimpelcrème voor de rijpere huid (ook auw). En dan behoeft de rest van het lichaam tegenwoordig ook wat aandacht. Als eerst zijn mijn borsten aan de beurt. Ze vertonen al behoorlijk wat scheurtjes door de explosieve groei en moeten dus goed ingesmeerd worden. Daarna mijn heupen, je schijnt ze nodig te hebben met baren, maar aiaiaiai wat zijn ze gegroeid. Daarna (weer met een ander crèmetje) mijn ellebogen (droog, gescheurd, auw), mijn benen en mijn rug (want die jeukt). Alles bij elkaar zo tien minuten langer werk dan het minimale dat ik normaal deed. Maar nog steeds dringt het veranderende ritueel niet door, staat mijn wekker op zijn oude tijd en ben ik dus elke dag te laat... Hoe lang gaan ze dat nog leuk vinden op het werk?

2 opmerkingen:

Vriendin M. zei

En straks moet je ook nog die steeds groter wordende buik gaan insmeren, zodat je geen striemen krijgt. Hoe groter de buik, des te meer tijd je kwijt bent. Misschien 's avonds gaan smeren?

annemargrietje zei

haha...
Ik smeer al savonds...
en smorgens!