donderdag 18 november 2010

Toen ik vanmorgen wakker werd en onder de douche stond realiseerde ik me dat mijn auto in de garage stond en ik dus met de trein naar mijn werk moest. Dat betekende dat ik binnen 10 minuten de deur uit moest sjeesen. Vervolgens het hele station over heb gerend voor een kaartje en toen bezweet en verhit in een overvolle trein neerplofte. So far so good dacht ik nog en na 5 minuten bijkomen verdiepte ik mij in de SPITS. Totdat er omgeroepen werd dat er problemen waren tussen weesp en almere en ik gesommeerd werd uit te stappen in Hilversum en een trein richting Weesp te nemen. Om vervolgens in Weesp te horen dat ik verder met bussen moest. Om uiteindelijk in almere muziekwijk weer op een trein naar almere centraal te stappen om vervolgens bijna anderhalf uur na vertrek veel te laat op mijn werk te verschijnen. NS; jullie hebben me overtuigd! Ik ga volgende week weer gewoon met de auto!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

En toen had je vrijdagmiddag nog niet eens meegemaakt.....

annemargrietje zei

gelukkig was ik vrijdag lekker met de fiets naar de jaarbeurs...
Had een traumatische ervaring geweest...