zaterdag 22 oktober 2011

psst

Ik was jarig... Ik wilde het hier eigenlijk ongemerkt voorbij laten gaan. Zoals ik dat eigenlijk ook in real life van plan was... Maar nu ik in real life een heerlijke verjaardag heb gehad kan ik dat hier natuurlijk niet meer ongemerkt voorbij laten gaan. Want wat heb ik genoten van mijn lieve vriendinnetjes bij mij over de vloer, niks ingewikkelds, gewoon brood, soep en pizza, iedereen lekker op de bank, wat kindjes erbij en (zelfgebakken) appeltaart toe. Zo ontspannen en relaxt dat het bijna gewoon voelde terwijl het alles behalve gewoon maar juist zo intens bijzonder is.
Een prachtig kado; een verzorgde avond uit met mijn lief -inclusief oppas en geld voor een drankje- en dansen in de huiskamer op de nieuwe cd van de geweldige Huub. En dat allemaal in het heerlijke vakantie gevoel... I love it!

Hoe oud??.... Hey, dat doet er helemaal niet toe! Ik hoorde dat 40 het nieuwe 30 is, dus kom maar op!

Geen opmerkingen: